بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل درویشی مشهد

هتل ها تاریخ : 1395/01/23 بازدید : 546 بازدید
هتل درویشی مشهد
درباره هتل :

هتل مجلل درویشی در حاشیه خیابان امام رضا (ع) که اصلی ترین خیابان منتهی به حرم مطهر در شهر مشهد است قرار دارد. هتل درویشی تنها به فاصله چند دقیقه از آن مکان مقدس واقع است.

آرامش میهمانان ، سهولت در دسترسی به امکانات مورد نیاز آنها، تنوع در انتخاب خدمات و فضاهای اقامتی در هتل لوکس، مدرن و مجلل درویشی مشهد برای داشتن اقامتی به یاد ماندنی مد نظر قرار گرفته شده است. ساختمان هتل درویشی از بدو شروع با طرح و پلان هتلی ساخته شده و با بیست طبقه، مرتفع ترین مرکز اقامتی و تنها هتل آتریوم شرق کشور می باشد. هتل درویشی بالاترین استاندارد های کیفی سازه و ساختمان را داراست، به نحوی که عنوان بنای برگزیده را در جشنواره بنای برتر و در سه بخش سازه، معماری و شهرسازی از آن  خود کرده است.

پروژه ساخت هتل درویشی در سال ۱۳۸۶ و در مجاورت بارگاه ملکوتی حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و با انگیزه ارائه خدماتی متفاوت و شایسته برای میهمانان و زائران آن حضرت آغاز شد. اصلی ترین هدف احداث هتل درویشی، ارائه با کیفیت ترین سطح خدمات هتلی منطبق بر بالاترین استاندارد های ملی و جهانی برای میهمانان و مجاوران آن امام رئوف می باشد. هتل درویشی با در نظر گرفتن شان و منزلت همجواری با آن امام همام و نیز سیل مشتاقان حریم قدس رضوی، حرکت در جهت معیار های هتلداری اسلامی، توام با ارائه با کیفیت ترین خدمات اقامتی و پذیرایی را خط مشی خود می داند. از این جهت هتل مجلل درویشی تلاش خود را در ساخت، تجهیز، نوع امکانات و نیز نحوه ارائه خدمات ،منطبق با آن هدف ساخته است تا بتواند ضمن رعایت اصولی همچون مشتری مداری ،میهمانانی وفادار را به سرمایه های معنوی خود بیفزاید.

 نام هتل : Darvishi Hotel
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : سالن کنفرانس ، خشک شویی ، فروشگاه ، کافی شاپ ، سالن ورزشی ، ترانسفر رایگان از فرودگاه ، کارکنان چند زبانه ، لابی ، ماساژ ، رستوران ، اینترنت در لابی ، تاکسی سرویس ، آسانسور ، چایخانه سنتی ، یخچال ، مینی بار در اتاق ، سرویس بهداشتی ایرانی ، حمام ، تلوزیون ، سیستم تهویه مطبوع ، تلفن ، ماهواره ، جکوزی ، روم سرویس 24 ساعته و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
شهر مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا 26 و 28، هتل درویشی
 موقعیت گوگل :