بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل جینلینگ در چین

هتل ها تاریخ : 1395/02/06 بازدید : 475 بازدید
هتل جینلینگ در چین
درباره هتل :

جینلینگ (Jinling) یک هتل 5 ستاره در شهر نانجینگ و کشور چین می باشد. هر سال گردشگران زیادی برای اقامت به این هتل لوکس مراجعه می کنند.

این هتل شیک و مدرن در سال 1983 ساخته شده است. از امکانات آن می توان به استخر آبگرم سرپوشیده ، 6 گزینه ناهار خوری و اینترنت رایگان اشاره کرد. علاوه بر این ها به دلیل بزرگ بودن فضا، این هتل توانایی میزبانی از فعالیت های محتلف مانند کنفرانس ها و عروسی می باشد.

اتاق های هتل جینلینگ نیز دارای مبلمان و پنجره های بزرگ می باشد. همچنین این هتل امکاناتی چون مرکز تناسب اندام ، خدمات ماساژ را به مهمانان ارائه می دهد. فاصله جینلینگ تا فرودگاه بین المللی نانجینگ 35 گیلومتر می باشد. این هتل دارای 970 اتاق می باشد و کارمندان آن به زبان های چینی ، ژاپنی ، کره ای و انگلیسی با مسافران صحبت می کنند.

 نام هتل : Jinling
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : اینترنت رایگان - پارکینگ رایگان - استخر سرپوشیده - مرکز تناسب اندام - رستوران - میز 2 ساعته - خشکشویی - خدمات اتو - امکانات کسب و کار - سالن مهمانی - سالن زیبایی - ذخیره سازی چمدان - خدمات دربان - صبحانه در اتاق و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
2 Han Zhong Road, Xin Jie Kou Square, Gu Lou, 210005 Nanjing, China
 موقعیت گوگل :