بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل تاج دبی

هتل ها تاریخ : 1395/02/04 بازدید : 510 بازدید
هتل تاج دبی
درباره هتل :

تاج دبی (Taj Dubai) یک هتل 5 ستاره شیک و مدرن در شهر زیبای دبی و کشور امارات می باشد. هر سال گردشگران زیادی برای اقامت به آنجا می روند.

این هتل لوکس یک محل اقامت عالی و مدرن را در اختیار مهمانان قرار می دهد. هتل تاج دبی دارای امکاناتی چون استخر سرباز ، مرکز آبگرم و سلامتی ، اینترنت و پارکینگ رایگان می باشد. اتاق های آن نیز دارای امکانات تهویه مطبوع ، مینیبار و اتاق نمشیمن با یک تلویزیون صفحه تخت می باشد.

در این هتل  مرکز تناسب اندام و رستوران نیز برای مهمانان مهیا شده است که مهمانان می توانند از استفاده آن نهایت لذت را ببرند. فاصله هتل تاج دبی تا فرودگاه بین المللی دبی 16.5 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آل مکتوم 50 کیلومتر می باشد. این هتل دارای 296 اتاق لوکس و مدرن می باشد. اگر شما نیز قصد سفر به دبی را دارید می توانید از قسمت تور دبی یک تور مناسب با شرایط خود را انتخاب نمایید.

 نام هتل : Taj Dubai
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : استخر سرباز - امکانات آبگرم و سلامتی - مرکز تناسب اندام - اتاق خانواده - پارکینگ رایگان - اینترنت رایگان - خدمات نگهداری از کودکان - رستوران - میز 24 ساعته - خشکشویی و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
Downtown Burj Khalifa Street, Dubai, United Arab Emirates
 موقعیت گوگل :