بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل بزرگ شیراز

هتل ها تاریخ : 1395/01/25 بازدید : 626 بازدید
هتل بزرگ شیراز
درباره هتل :

هتل شیراز بر فراز سلسله جبال شمال شرقی شیراز،زادگاه فرهنگ و هنر ایرانی و با سرمایه گذاری بخش خصوصی بنا گردیده است. اشراف به دروازه قرآن و باغ های شیراز،نزدیکی به اماکن تاریخی تخت جمشید،حافظ و سعدی، امکان دسترسی آسان به فرودگاه و شاهراهای اصلی کشور،این هتل را از نظر مکانی در شرایطی منحصر به فرد قرار داده است.

هتل شیراز ضمن پایبندی به ارزش های خود نسبت به جلب رضایت میهمانان با ارائه عالیترین درجه خدمات گردشگری در شهر شیراز،بر آن است تا با ارتقاء مستمر کیفیت و بروزرسانی سطح دانش کارکنان،تجهیزات و خدمات خود،سالیان متمادی بهترین گزینه جهت ارائه خدمات لوکس و نوین پذیرایی به نسل امروز و نسل آینده باشد.

اشاعه فرهنگی در صنعت گردشگری کشور با ارائه خدمات استثنایی و فراتر از انتظار میهمانان داخلی و خارجی بعنوان بیانیه چشم انداز این هتل در نظر گرفته شده است.

کلیه پرسنل هتل شیراز کاملا بر این موضوع واقفند که ارزش ها با رویارویی با میهمانان در هر سطحی بوجود می آیند و این موضوع در ارائه خدمات با بالاترین درجه استاندارد نمود می یابد.
هتل شیراز در تمام تعاملات خود با سهامداران،میهمانان،همکاران و اجتماعاتی که با آنها همکاری دارد،امین و بی پیرایه خواهد بود. هتل شیراز به کلیه مقاصد ذینفعان،ارزش های میهمانان و تفاوت های فرهنگی و اعتقادی میان آنها کمال احترام را خواهد گذاشت.
مهارت،خلاقیت و شور واشتیاق بعنوان ضرورت های اجتناب ناپذیر کاری هر یک از  پرسنل هتل شیراز تعریف گردیه است. جهت بهبود مستمر مهارت های مدیریتی و کیفیت خدمات ارائه شده، هتل شیراز خود را مبتکر و به کار گیرنده بهترین و جدیدترین فرایند ها در این زمینه می داند.

 

 نام هتل : Shiraz Grand Hotel
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : رستوران گردان - رستوران ایتالیایی -پارکینگ سرپوشیده -کافی شاپ - مجموعه ورزشی بانوان -مجموعه ورزشی آقایان -تاکسی سرویس -سالن زیبایی بانوان - اتاق های مدرن - اینترنت رایگان و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
استان فارس ، شیراز، دروازه قرآن، هتل بزرگ شیراز
 موقعیت گوگل :