بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل بان چای نام در پاتایا

هتل ها تاریخ : 1395/03/14 بازدید : 457 بازدید
هتل بان چای نام در پاتایا
درباره هتل :

بان چای نام (Baan Chai Nam) یکی از هتل های 5 ستاره و لوکس شهر پاتایا و کشور تایلند است که ویلاهای شیکی را در اختیار مسافران قرار می دهد.

این هتل که در جنوب شهر پاتایا واقع شده است ویلاهای لوکسی را در اختیار مسافران قرار می دهد که امکانات خوبی را دارا می باشند.از جمله این امکانات می توان به استخر روباز ، اینترنت و پارکینگ رایگان اشاره کرد. ویلاها نیز دارای ماشین لباسشویی ، مایکروویو ، امکانات آشپزخانه و محل ناهار خوری در فضای داخلی و خارجی می باشند.

حمام خصوصی به همراه دوش و وان در ویلاها قرار دارد. لوازش آرایش رایگان نیز در اختیار مسافران قرار دارد که مهمانان می توانند از آن ها استفاده نمایند. فاصله هتل بان چای نام تا رستوران های محلی 1 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی سووارنابومی 87 کیلومتر می باشد. ویلاهای هتل بان چای نام 2 خوابه می باشند و کارمندان آن به زبان های تایلندی و انگلیسی با مسافران به صحبت می پردازند.

 نام هتل : Baan Chai Nam
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : استخر روباز - پارکینگ رایگان - اینترنت رایگان - مبلمان در فضای باز - آشپزخانه - فر - کمد لباس - ماکروویو - یخچال - ماشین لباسشویی - لوازم آرایش رایگان - میز مطالعه - محل غذاخوری و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
384/57 Moo 10, Soi Bonkai 2, South Pattaya, Pattaya Sai 2 Soi 17, Nongprue, Banglamung, Chonburi, 20150 Pattaya South, Thailand
 موقعیت گوگل :