بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل اینتوریست پالاس در گرجستان

هتل ها تاریخ : 1395/03/03 بازدید : 499 بازدید
هتل اینتوریست پالاس در گرجستان
درباره هتل :

اینتوریست پالاس (Intourist Palace) یکی از هتل های لوکس و مدرن شهر باتومی می باشد که اقامتگاه های لوکسی را برای مهمانان خود مهیا کرده است.

هتل اینتوریست پالاس یک هتل 5 ستاره در کشور گرجستان می باشد که در 300 متری ساحل واقع شده است. این هتل دارای امکانات لوکسی از جمله استخر سرباز ، وای فای رایگان و رستوران می باشد. اتاق های این هتل نیز دارای مینیبار ، تلویزیون ال سی دی و طراحی داخلی کلاسیک با رنگ های روشن و مبلمان چوبی می باشد.

مهمانان می توانند در استخر هتل اینتوریست پالاس شنا کنند و وعده های غذایی خود را در رستوران این هتل میل نمایند. همچنین آن ها می توانند از سایر امکانات مانند باشگاه بدنسازی ، جکوزی ، سونا ، حمام بخار و ماساژ نیز استفاده نمایند و از آن ها لذت ببرند. هتل اینتوریست پالاس دارای 139 اتاق می باشد و کارمندان آن به زبان های گرجی ، ترکی ، روسی و انگلیسی با مسافران به صحبت می پردازند.

 نام هتل : Intourist Palace
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : وای فای رایگان - مرکز آبگرم و سلامتی - رستوران - مرکز تناسب اندام - تراس -استخر سرباز - حمام بخار فنلاندی - ماساژ - میز 24 ساعته - خدمات تبدیل ارز - خشکشویی - خدمات اتو - خدمات دربان و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
Ninoshvili Street 11, 6000 Batumi, Georgia
 موقعیت گوگل :