بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل ایران کیش

هتل ها تاریخ : 1395/01/22 بازدید : 517 بازدید
هتل ایران کیش
درباره هتل :

هتل ایران کیش هتلی ۵ ستاره  با معماری منحصر بفرد و ارائه خدمات مدرن هتلداری در قلب جزیره ی زیبای کیش بنا شده است.

سازه ی اصلی هتل در قالب دو برج مجزا بنا شده است که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و از این حیث پروژه ای منحصر بفرد در کشور می باشد.  موقعیت هتل ایران کیش به گونه ای است که اتاقهای ضلع شمالی هتل مشرف به دریا و اتاقهای ضلع جنوبی هتل رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند.

این هتل جزو معدود هتلهای هوشمند جزیره کیش است و با پوشش سراسری و یکپارچه ی اینترنت وایرلس در تمام طبقات و اتاقهای هتل، سعی در ارائه خدمات نوین هتلداری به گردشگران محترم دارد. هتل ایران همچنین تنها هتل جزیره است که از نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) بهره برده است.
این هتل قدمتی بالغ بر ۱۸ سال (از سال ۱۳۷۵) دارد؛ به دلیل علاقه ی مالکین هتل نسبت به ارتقاء سطح کیفی پذیرایی و میزبانی از میهمانان گرامی تصمیم به ایجاد هتلی پیشرفته با معماری خاص گرفته شد.
ساخت بنای جدید هتل از سال ۱۳۸۴ در زمینی به مساحت حدود ۵۰۰۰ مترمربع آغاز گردید. مراحل مختلف ساخت و تکمیل این پروژه بزرگ ۸ سال زمان برده است که در نهایت هتل بین المللی ایران با زیربنای ۱۲۰۰۰ مترمربع شامل ۱۲۸ باب اتاق )که ۲۲ واحد آن سوئیت های ۵۰ الی ۷۰ متری هستند( آماده بهره برداری گردید. هتل ایران کیش یکی از بهترین انتخاب های برای گردشگرانی است که با تور کیش به جزیره کیش سفر میکنند .

 نام هتل : Hotel Iran Kish
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : سالن همایش - سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی - رستوران اصلی و رستوران روباز - کافی شاپ - صندوق امانات اختصاصی - اینترنت رایگان (لابی و داخل اتاقها) - سیستم تلفن VOIP - سیستمهای پیشرفته صوتی، تصویری و ماهواره - لاندری ۲۴ ساعته - سرویس رفت و برگشت به فرودگاه (معمولی و VIP) - پارکینگ سرپوشیده - یخچال - تلویزیون، - رستوران - سرویس فرنگی- سرویس ایرانی و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
جزیره کیش - میدان امیرکبیر - بلوارخلیج فارس ( بلوار سیاحتی )
 موقعیت گوگل :