بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل اوریون تفلیس در گرجستان

هتل ها تاریخ : 1395/03/19 بازدید : 628 بازدید
هتل اوریون تفلیس در گرجستان
درباره هتل :

اوریون تفلیس (Orion Tbilisi) یکی از هتل های 4 ستاره و شیک کشور گرجستان و شهر تفلیس می باشد که امکانات خوبی را در اختیار مسافران خود قرار می دهد.

هتل اوریون تفلیس امکاناتی از جمله اینترنت رایگان ، امکانات ماساژ و رستوران را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. همچنین اتاق های این هتل لوکس و مدرن دارای تلویزیون صفحه تخت ، حمام به همراه دوش می باشند. برخی از اتاق های هتل اوریون تفلیس نیز دارای بالکن و یک منطقه جداگانه برای نشستن می باشند که از این حیص این هتل جزو هتل های خوب شهر تفلیس به شمار می آید.

مهمانان می توانند از غذاهای موجود در رستوران این هتل مانند سوشی و غذاهای گرجستانی استفاده نمایند و از خوردن آن ها نهایت لذت را ببرند. فاصله هتل اوریون تفلیس تا ایستگاه قطار مرکزی کمتر از 3.2 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی تفلیس بیش از 19.3 کیلومتر می باشد. این هتل دارای 39 اتاق می باشد و کارمندان آن به زبان های گرجستانی ، روسی و انگلیسی با مسافران صحبت می کنند.

 نام هتل : Orion Tbilisi
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : وای فای رایگان - پارکینگ - رستوران - حمام بخار فنلاندی - ماساژ - بیلیارد - میز 24 ساعته - خشکشویی - خدمات اتو - سالن مهمانی - اجاره اتومبیل - خدمات شاتل - اتاق های خانوادگی و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
Napareuli Street 5, Vake, 0179 Tbilisi City, Georgia
 موقعیت گوگل :