بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل آکرا باروت آنتالیا

هتل ها تاریخ : 1395/01/26 بازدید : 503 بازدید
هتل آکرا باروت آنتالیا
درباره هتل :

آکرا باروت (Akra Barut) یک هتل 5 ستاره در شهر آنتالیا و کشور ترکیه می باشد که همه ساله گردشگران زیادی برای اقامت به آنجا مراجعه می کنند.

از امکانات این هتل شیک و مدرن می توان به ارائه سونا و جکوزی در فضای باز اشاره کرد که مورد پسند مسافران و مهمانان قرار گرفته است. اتاق های آکرا باروت نیز شامل تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای و همچنین اینترنت رایگان می باشد. همچنین مهمانان می توانند از سونا ، حمام ترکی و ماساژ نیز در این هتل نهایت لذت را ببرند.

علاقه مندان به ورزش تنیس نیز می توانند اوقات فراغت خود را در زمین تنیس این هتل سپری کنند. هتل آکرا باروت در ترکیه دارای رستوران و کافه های متعدد می باشد که مهمانان می توانند از آن های نیز استفاده نمایند.  فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 15 کیلومتر می باشد. کارمندان این هتل نیز به زبان های ترکی ، روسی ، فرانسوی ، آلمانی و انگلیسی با مسافران صحبت می کنند.

 نام هتل : Akra Barut
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : باشگاه بدنسازی - سونا - مرکز آبگرم و سلامتی - ماساژ ، جکوزی - استخر سرباز - زمین تنیس - باغ - تراس - رستوران - کافه - خدمات نگهداری از کودکان - خشکشویی و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
Lara Yolu Muratpaşa, 07100 Antalya, Turkey
 موقعیت گوگل :