بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل آپارتمان سما ۲ قشم

هتل ها تاریخ : 1394/12/16 بازدید : 553 بازدید
هتل آپارتمان سما ۲ قشم
درباره هتل :

هتل آپارتمان سما ۲ قشم یک هتل مدرن ۳ ستاره در جزیره قشم میباشد و سالانه میزبان تعداد زیادی از گردشگرانی است که به جزیره قشم مسافرت میکنند .

هتل سما ۲ قشم سه ستاره دارای ۱۶ اتاق و سوئیت می باشد که امکانات مناسب در سوئیت ها که هر سوئیت و اتاق جداگانه مجهز به آشپزخانه می باشند,این هتل که کیفیت خوبی دارد و همچنین رایگان بود اینترنت در اتاق ها و از لحاظ بهداشت کیفیت خوبی دارد .نزدیکی هتل به مراکز خرید، برنامه های مختلف تفریحی و گردشگری اعم از ترنسفر و گشت کامل جزیره، مدیریت و کادر مجرب و کارآزموده افتخار دارد با پذیرایی از میهمانان محترم لحظاتی بیاد ماندنی در جزیره عجایب هفتگانه خلیج تا ابد فارس به ارمغان آورد.

اگر تصمیم به سفر به جزیره قشم را دارید میتوانید از بخش تور قشم در سایت ورلد ویزیت تور مناسب خود را انتخاب کرده و یک سفر خوب را تجربه نمایید .

 نام هتل : Sama Hotel 2
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : صبحانه گرم و متنوع با دسر – پکیج میوه رایگان , اینترنت پرسرعت در لابی و اتاق – نمازخانه- لاندری – ماهواره- کافی شاپ – اتاق چمندار , کلیه سوئیت ها مجهز به آشپزخانه می باشند.
 آدرس و اطلاعات تماس :
قشم، بلوار آزادگان، ورودی دوم سام و زال
 موقعیت گوگل :