بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل آماری اوشن پاتایا

هتل ها تاریخ : 1395/03/07 بازدید : 467 بازدید
هتل آماری اوشن پاتایا
درباره هتل :

آماری اوشن پاتایا (Amari Ocean Pattaya) یکی از هتل های 5 ستاره و لوکس شهر پاتایا و کشور ترکیه است که اقامتگاه های مدرنی را در اختیار مسافران و مهمانان خود قرار می دهد.

از موفق ترین ترین هتل های شهر پاتایا می توان به آماری اوشن پاتایا اشاره کرد که در 3.2 کیلومتری Walking Street یکی از خیابان های معروف شهر پاتایا واقع شده است. این هتل دارای امکانات لوکسی از جمله استخر روباز ، وای فای رایگان ، رستوران و مرکز تناسب اندام می باشد که از نیازهای اولیه هرکسی به شمار می آید.

اتاق های هتل آماری اوشن پاتایا نیز دارای پنجره ، تراس مشرف به دریا ، نور ملایم ، تلویزیون ماهواره ای و مینیبار می باشند. مهمانان می توانند از امکانات ماساژ ، مرکز تناسب اندام و همچنین فعالیت های آبی که در ساحل قابل انجام است استفاده کنند و نهایت لذت را ببرند. هتل آماری اوشن پاتایا دارای 297 اتاق می باشد و کارمندان آن به زبان های تایلندی و انگلیسی با مسافران صحبت می کنند.

 نام هتل : Amari Ocean Pattaya
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : وای فای رایگان - پارکینگ رایگان - مرکز تناسب اندام - رستوران - امکانات آبگرم و سلامتی - تراس - استخر روباز - ماساژ - پینگ پونگ - میز 24 ساعته - خدمات تبدیل ارز - خشکشویی - سالن مهمانی و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
240 Moo 5, Pattaya Beach Road, Naklua, Banglamung,Chonburi, 20150 Pattaya Central, Thailand
 موقعیت گوگل :