بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل آریس پلازا در دبی

هتل ها تاریخ : 1395/02/27 بازدید : 490 بازدید
هتل آریس پلازا در دبی
درباره هتل :

آریس پلازا (Auris Plaza) یکی از هتل های موفق شهر دبی و کشور امارات می باشد که همه ساله گردشگران زیادی را برای اقامت و استراحت جذب خود می کند.

این هتل 5 ستاره تنها در فاصله یک پیاده روی 5 دقیقه ای از بازار امارات می باشد. از ویژگی ها و امکانات هتل آریس پلازا می توان به استخر سرباز ، مرکز تناسب اندام و وای فای رایگان اشاره کرد. اتاق های آن نیز بسیار لوکس بوده و دارای تلویزیون صفحه تخت ، بالش ، حوله حمام و سشوار می باشد.

رستوران Didon در این هتل نیز طیف گسترده ای از غذاهای بین المللی و عربی را در اختیار مهمانان قرار می دهد. همچنین اطلاعات تورهای مختلف نیز در میز 24 ساعته در دسترس می باشد که مسافران می توانند از آن ها استفاده نمایند. این هتل دارای 336 اتاق می باشد و یک انتخاب عالی برای علاقه مندان به خرید های لوکس و خرید لباس می باشد.

 نام هتل : Auris Plaza Hotel
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : وای فای رایگان - پارکینگ رایگان - اتاق خانواده - مرکز آبگرم و سلامتی - مرکز تناسب اندام - رستوران - تراس - استخر سرباز - حمام بخار فنلاندی - میز 24 سیاعته - خدمات تبدیل ارز - خشکشویی - خدمات نگهداری از کودکان - مرکز تجاری و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
Barsha 1 - Behind Mall of the Emirates, Al Barsha, PO box 390531 Dubai, United Arab Emirates
 موقعیت گوگل :