بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل آتلانتیس پالم دبی

هتل ها تاریخ : 1395/03/17 بازدید : 455 بازدید
هتل آتلانتیس پالم دبی
درباره هتل :

آتلانتیس پالم دبی (Atlantis The Palm) هتلی 5 ستاره و شیک و مدرن در شهر دبی و کشور امارات است که امکانات فوق العاده ای را در اختیار مسافران قرار می دهد.

این هتل واقع در جزیره نخل جمیرا در دبی می باشد که دارای ساحل خصوصی می باشد. هتل آتلانتیس پالم دبی امکانات بسیار لوکسی از جمله وای فای رایگان ، منظره فوق العاده ، سالن بدنسازی ، امکانات آبگرم و ماساژ را در اختیار مهمانان قرار می دهد. اتاق های این هتل نیز دارای یک دکور فوق العاده ، تلویزیون صفحه تخت ماهواره ای ، امکانات چای / قهوه می باشند. برخی از اتاق ها نیز یک تراس بزرگ را دارا می باشند.

مهمانان می توانند وعده های غذایی خود را در رستوران این هتل میل نمایند و از خورد ان لذت ببرند. علاقه مندان به غواصی ، پینگ پنگ ، گلف و ورزش نیز می توانند خود را در این هتل مشغول نمایند و از امکانات آن نهایت استفاده را ببرند. هتل آتلانتیس پالم دبی شامل 1539 اتاق می باشد.

 نام هتل : Atlantis The Palm
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : وای فای رایگان - مرکز آبگرم و سلامتی - ماساژ - حمام بخار فنلاندی - مرکز تناسب اندام - رستوران - زمین تنیس - پارک آبی - پینگ بنگ - منطقه ساحل خصوصی - میز 24 ساعته - خدمات تبدیل ارز - خدمات نگهداری از کودکان - سالن مهمانی و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
Palm Jumeirah, Palm Jumeirah, Dubai, United Arab Emirates
 موقعیت گوگل :