بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

معرفی باتومی گرجستان

دیدنی های گرجستان تاریخ : 1395/02/23 763 بازدید

باتومی ( ბათუმი ) دومین شهر بزرگ کشور گرجستان و در ساحل دریای سیاه در جنوب غربی گرجستان واقع شده است

 معرفی شهر باتومی

باتومی در یک منطقه نیمه گرمسیری در نزدیکی کوه های قفقاز قرار دارد و مقصد اصلی بیشتر گردشگران کشور گرجستان در فصل تابستان میباشد این شهر حدود 130000 نفر جمعیت دارد که در فصل های گرم سال جمعیت ان بیشتر میشود و دلیل این افزایش جمعیت را میتوان به وجود توریست ها و همچنین مردمی که از دیگر شهر های گرجستان برای کار و کسب در آمد به باتومی سفر میکنند جستجو کرد .

باتومی را میتوان یک تفریحگاه ساحلی شلوغ در فصول گرم تابستان معرفی کرد که در فصل زمستان  پوشیده از برف میشود .بار اصلی اقتصادی باتومی را صنعت گردشگری به دوش میکشد ,  به تازگی با ورود توریست ها به صورت هر ساله هتل ها و ساختمان های بسیار مدرنی در باتومی ساخته شده که میتواند در آینده رقیب بزرگی برای صنعت توریست کشور ترکیه باشد .

معرفی شهر باتومی

باتومی علاوه بر داشتن سواحل زیبا دارای جاذبه های گردشگری دیگری نیز میباشد که به عنوان نمونه میتوان به موزه استالین در این شهر اشاره کرد , این موزه در اصل اقامتگاهی بود که استالین در مدت کوتاهی که در باتومی اقامت داشت در آن زندگی میکرده و امروزه گردشگران تور باتومی از این موزه بازدید کرده تا با زندگی استالین بیشتر آشنا شوند .

معرفی شهر باتومی

معرفی شهر باتومی

معرفی شهر باتومی

معرفی شهر باتومی

معرفی شهر باتومی

اختصاصی تور نشان