بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

مشاغل بچه ها در کیدزانیا بانکوک

دیدنی های تایلند تاریخ : 1395/02/14 525 بازدید

انواع مشاغل برای بچه ها در شهر رویایی کیدزانیا بانکوک موجود است که یک سرگرمی عالی و در عین حال آموزنده برای آنان به شمار می آید.

kidzania-airasia

کیدزانیا بانکوک (kidzania bangkok) یک شهر رویای پر مشغله برای کودکان به شمار می آید که اوقات فراغت آن ها را به طور عالی پر می کند. کیدزانیا در اصل یک شرکت مکزیکی است که از سال 1999 به تاسیس مراکز سرگرمی خانواده پرداخته است و 18 مرکز سرگرمی را در سراسر جهان ساخته است و توانسته است یک سطح عالی و حتی بالاتر از آموزش و پرورش را برای کودکان به ارمغان آورد.

هر یک از ساختمان ها در شهر رویایی کیدزانیا یک تجربه یادگیری را برای کودکان 4 تا 15 ساله را رقم می زند. طیف وسیعی از تجارب مختلف پشت 80 شغل گوناگون برای کودکان وجود دارد که می توانند به نحو احسنت از آن ها استفاده نمایند. کودکان می توانند از تحربه بودن یک دندانپزشک واقعی، پرواز با هواپیمای بوئینگ 747 ، مبارزه با آتش سوزی ، نجات مردم با آمبولانس و رساندن آن ها به بیمارستان و … اسیتفاده نمایند.

انجام کارهای ذکرشده کودک را وادار به استفاده از تجهیزات تقریبا واقعی می کند. در شهر رویایی کیدزانیا همه چیز بسیار واقعی اما در بعد کوچکتر می باشد. این مرکز سرگرمی یک انتخاب عالی برای خانواده ها می باشد تا فرزندانشان را از همان بچگی آماده مشاغل مختلف نمایند. اگر شما نیز قصد سفر به بانکوک را دارید می توانید از قسمت تور بانکوک یک تور مناسب با شرایط خود را انتخاب نمایید.

 kidzania-airasia-cabin kidzania-at-siam-paragon kidzania-cabin kidzania-dentist-1 kidzania-flame-hotel kidzania-hospital

اختصاصی تورنشان