بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

ساحل کوتا در اندونزی

دیدنی های بالی تاریخ : 1395/01/20 519 بازدید

ساحل کوتا یکی از جاذبه های گردشگری در اندونزی و جزیره بالی به شمار می آید که بازدیدکنندگان زیادی را جذب خود می کند.

DPS_Bali_Kuta_Beach_b

ساحل کوتا در تنگه غربی جزیره بالی واقع شده است و یکی از معروفترین و پر رفت و آمد ترین مکان های این جزیره به حساب می آید. فاصله این ساحل بسیار زیبا تا فرودگاه بین المللی Ngurah واقع در Tuban چندین دقیقه می باشد. بنابراین رفت و آمد را برای بازدیدکنندگان آسان کرده است.

این منطقه در ابتدا یک دهکده ماهیگیری ساده و آرام بوده است اما در طول سال های گذشته با توجه به افزایش تسهیلات تغییر و تحول زیادی یافته است. ساحل کوتا رشد سریع بازدیکنندگان خود را مدیون دوستداران هنر و ساحل combers در نزدیکی استرالیا می باشد. بنابراین به وجود آمدن ترافیک در این منطقه امری عادی به شمار می آید.

ساحل کوتا به دلیل جذابیت منحصر به فرد خود هرساله بازدیدکنندگان زیادی را جذب خود می کند. و توریست های زیادی با تور بالی به این جزیره زیبا سفر میکنند . ساحل کوتا در اندونزی در ماه های آگوست و جولای و همچنین تعطیلات سال نو و کریمس به طور کامل و البته منظم رزرو می شود. مسافران به دلیل منظره و جذابیت فوق العاده این منطقه و مقرون به صرفه بودن آن برایشان ساحل کوتا را انتخاب می کنند.

 kuta

Kuta_beach

kuta_beach1

kuta-beach

اختصاصی تورنشان