بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

رستوران موزاییک در اندونزی

دیدنی های بالی تاریخ : 1395/01/21 510 بازدید

رستوران موزاییک یکی از محبوبترین مکان های جزیره بالی و کشور اندونزی می باشد که بازدیدکنندگان زیادی برای صرف ناهار و یا شام با آنجا میروند.

mozaic-restaurants-garden-d1

موزاییک (Mozaic) یک رستوران شیک در جزیره بالی می باشد. این رستوران زیبا و مخاطب پسند دارای فضای عاشقانه و سرسبز می باشد و از این حیص مکانی عالی و دنج برای مهمانان به شمار می آید. آشپز این رستوران (Chris Salans) با استفاده از غذاهای فرانسوی ، محلی ، مواد بالیایی عجیب و غریب و تجارب شخصی خود منویی متافت را ارائه داده است.

معماری رستوران موزاییک در اندونزی به وسیله عناصر سنتی از قبیل کاشی و سرامیک و چوب طبیعی انجام شده است و با یک سبک محلی برجسته ساخته شده است. این رستوران بسیار زیبا دارای یک سالن نیز می باشد که افراد می توانند در آن جا از کوکتل ها و اشتها آور ها استفاده کنند.

رستوران موزاییک تنها رستوران در کشور اندونزی است که به عنوان یکی از 100 رستوران برتر در San Pellegrino Guide انتخاب شده است. خلاقیت آشپز Salans باعث شده تا طعم های عجیب و غریب و خوشمزه ای در این رستوران ایجاد شود. رستوران موزاییک در اندونزی یک انتخاب عالی برای علاقه مندان به یک ناهار و شام عاشقانه در فضای سرسبز می باشد. اگر شما نیز علاقه مند سفر کردن به جزیره بالی می باشد می توانید از قسمت تور بالی یک تور مناسب با شرایط خود را انتخاب کنید.

Australian-lamb-loin-yougn-jackfruit-puree-sauteed-bok-choy-Rock-Spices-and-Cardamom-infused-demi-glace

Confied-Coral-Trout-Smoked-Corn-Puree-Baby-Corn-and-Aromatic-Ginger

DSC9826-r-2

Entrance-def-5

Seared-Indian-Ocean-Prawns-Pickled-radish-adn-Fresh-Torch-Ginger-Flower-1

Sweet-Textures-of-Coconut

اختصاصی تورنشان