بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

برج هیدریلیک کولیسی در آنتالیا

دیدنی های ترکیه تاریخ : 1395/03/18 438 بازدید

یکی از جاذبه های گردشگری شهر آنتالیا برج هیدریلیک کولیسی می باشد که بازدیدکنندگان زیادی هرساله از آن بازدید می نمایند.

6ff8b8c8_a (4)-min

کشور ترکیه همواره یکی از کشور های پربازدید و پرجاذبه در میان مردم بوده است. شهر آنتالیا نیر یکی از شهر های مهم این کشور به شمار می آید.. وجود آثار باستانی در شهر آنتالیا این شهر را به یکی از شهرهای پربازدید کشور ترکیه تبدیل کرده است. یکی از این آثار تاریخی برج هیدریلیک کولیسی می باشد که به یکی از مناطق دیدنی و جاذبه های گردشگری شهر آنتالیا تبدیل شده است.

برج هیدریلیک کولیسی (Hidirlik Kulesi tower) یک نقطه عطف در شهر آنتالیا می باشد که در پارک Karaalioglu واقع شده است. این اثر تاریخی همانند دروازه هادریان و برج ساعت آنتالیا به یک اثر جدایی ناپذیر از آنتالیا تبدیل شده است. با این حال این برج بازدیدکنندگان زیادی را جذب خود می کند و منظره های فوق العاده ای از خلیج آنتالیا را به نمایش در می آورد که می تواند نظر هر بیننده و بازدید کننده ای را به خود جلب کند.

این برج به عنوان یکی از قدیمی ترین آثار تاریخی باقی مانده در شهر آنتالیا به شمار می آید. برج هیدریلیک کولیسی از ترکیب دو شکل هندسی مربع و دایره و بلوک های آن نیز با استفاده از رنگ های زرد و قهوه ای ساخته شده است. برخی اعتقد دارند که این قلعه در قرن 2 میلادی به دستور امپراطور روم و در ابتدا با طرح مربع ساخته شده است.

دلیل ساختن این ساختمان در گذشته هنوز مشخص نیست اما برخی ها اعتقاد دارند که این برج آرامگاه یک فرد بزرگ بوده است. برخی دیگر اعتقاد دارند که این برج به عنوان یک فانوس دریایی به کار گرفته می شده است. ورودی این برج که 14 متر ارتفاع دارد در سمت شرقی برج قرار دارد. برج هیدریلیک کولیسی محلی مناسب برای توقف ، خوردن میان وعده و تماشای غروب آفتاب می باشد که علاقه مندان می توانند از آن استفاده نمایند.اگر شما نیز قصد دیدن این برج و تماشای غروب آفتاب شهر زیبای آنتالیا و همچنین بازدید از دیگر جاذبه های این شهر را دارید می توانید از قسمت تور آنتالیا یک تور مناسب با شرایط خود را انتخاب نمایید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

 8-09092015131305 53_big c10dade1_a (2)-min hidirlik_tower_07 IMG_9159-1 photo0jpg

اختصاصی تورنشان