بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

برج ان سئول در کره جنوبی

دیدنی های کره جنوبی تاریخ : 1395/01/29 713 بازدید

برج ان سئول یکی از جاذبه های شهر سئول و کشور کره جنوبی می باشد که گردشگران زیادی را جذب کرده…

N-Seoul-Tower-30201

ان سئول (N Seoul) به عنوان یک نقطه عطف ملی در کره جنوبی به شمار می آید. این برج مشهور دیدگاه های قابل توجه از شهر و اطراف آن را به گردشگران ارائه می دهد. این برج 237 متر ارتفاع دارد و در سال 1969 برای پخش تلویزیون و رادیو محلی و بین المللی ساخته شده است.

از جاذبه های اصلی برج ان سئول در کره جنوبی می توان به رصدخانه دیجیتال ، پشت بام ، رستوران فرانسوی ان گریل و غرقه های فرهنگی اشاره کرد. رصدخانه دیجیتال یک نمای 360 درجه از سئول و فراتر از آن را در 32 صفحه نمایش ال سی دی به عنوان یک نمایشگاه از تاریخ کره ارائه می دهد.

در بالای این برج یک منطقه به نام قفل عشق وجود دارد که بازدیدکنندگان قفل های زیادی را به نشان عشق به آن وصل کرده اند. بازدیدکنندگان می توانند یک شام عالی و عاشقانه را در رستورانی که در بالاترین نقطه برج قرار گرفته است میل نمایند. این یک انتخاب عالی برای علاقه مندان به تدارک یک شام عاشقانه با دوست خود می باشد. اگر شما نیز قصد سفر به کره جنوبی را دارید می توانید از قسمت تور کره جنوبی یک تور مناسب با شریاط خود را انتخاب کنید.

 N-Seoul-Tower-Seoul

seoul-n-tower

seoul-n-tower-bottom seoul-n-tower-city

seoul-n-tower-nightseoul-n-tower-teaser

اختصاصی تورنشان