بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

باغ پرندگان بالی

دیدنی های بالی تاریخ : 1395/01/22 821 بازدید

باغ پرندگان بالی (Bali Bird Park)  یکی از جاذبه های منحصر به فرد گردشگری در شهر بالی میباشد .

 

باغ پرندگان بالی

باغ پرندگان بالی در زمینی به مساحت دو هکتار از باغ های زیبا گرمسیری تشکیل شده و بیش از 1000 نوع از پرندگان بومی اندونزی و نژاد هایی از سراسر جهان در آن قرار دارد . این پارک پرندگان سالانه میزان گردشگران زیادی از سراسر جهان میباشد که با تور بالی به این شهر زیبا سفر کرده اند .

در این پارک بزرگ پرندگان علاوه بر پرندگان زیبا تعدادی از خزندگان نیز در بخشی جداگاننه زندگی میکنند که شامل :  مار پیتون، سوسمار، مارمولک، قورباغه، لاک پشت،  و تمساح است. پارک پرندگان بالی محیطی زیبا و مناسب برای خانواده هایی است که از این فرصت برای نزدیک شدن، لمس و غذا دادن به پرندگان و مشاهده چندین گونه اهلی از پرندگان استفاده کنند.

در محیط داخل و اطراف باغ پرندگان بالی تعداد زیادی رستوران و کافه و همچنین آتله دیجیتال قرار دارد تا گردشگران هم بتوانند با پرندگان عکس گرفته و یا حتی عکس های خود را  بر روی تی شرت چاپ کنند. وجود مراکز فروش محصولات سنتی بالی به عنوان سوغاتی از دیگر ویژگی این مکان گردشگری زیبا مباشد . این باغ زیبا در سال 1995 افتتاح شده است و هر گردشگر برای ورود باید توسط کارکنان پارک ضد عفونی شود ,  هزینه ورود برای افراد بالای 18 سال نفری  23.5 دلار , برای کودکان 11.75 دلار و برای کودکان زیر 2 سال نیز رایگان میباشد .

Bali Bird Park (3)

Bali Bird Park (4)

باغ پرندگان بالی

باغ پرندگان بالی

باغ پرندگان بالی

باغ پرندگان بالی

باغ پرندگان بالی

باغ پرندگان بالی

باغ پرندگان بالی

باغ پرندگان بالی

باغ پرندگان بالی

Bali Bird Park (2)

اختصاصی تورنشان