بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

بازار شناور بانکوک

دیدنی های تایلند تاریخ : 1395/02/10 567 بازدید

بازار شناور بانکوک یکی از محبوب ترین جاذبه های سنتی این شهر در میان گردشگران تایلند میباشد…

بازار شناور بانکوک

مردم محلی بانکوک که بیشتر آنها را زنان تشکیل میدهند سوار بر قایق های چوبی بر روی رودخانه اقدام به فروش محصولات خود میکنند ,  فروش محصولات بر روی رودخانه و به صورت شناور در ابتدا مورد اقبال مردم بومی خود تایلند بوده ولی به دلیل منتشر شدن تصاویر و معرفی جهانی این بازار امروزه این بازار شناور در بانکوک به یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری تایلند تبدیل شده و سالانه گردشگران زیادی که با تور تایلند به تایلند سفر میکنند از این بازار ها دیدن میکنند .

بیشتر محصولات این بازار شامل میوه های گرمسیری تایلند و صنایع دستی تایلند میباشد و برای بازدید از این بازار شناور میتوانید از شهر بانکوک تور مخصوص بازار شناور را تهیه نمایید . شلوغ ترین ساعات کار بازار ۶ تا ۱۱ صبح است و از این رو بهتر است که گردشگران از این شیوه سنتی خرید و فروش کالا در ساعات اولیه صبح بازدید کنند. کل زمان بازدید شما ، تقریبا نصف روز زمان می‌برد. همچنین در گوشه و کنار این بازار شناور رستوران های زیادی به چشم می خورد که اکثر آنها غذاهایی از قبیل سوشی، کباب ماهی، سوپ و سایر غذاهای دریایی را سرو می کنند، البته به خاطر حضور توریست ها در تمامی فصول سال در بازار، غذاهای بین المللی به طور دائمی در این رستوران ها سرو می شود.

 بازار شناور بانکوک

بازار شناور بانکوک

جاذبه های گردشگری تایلند

بازار شناور بانکوک

بازار شناور بانکوک

بازار شناور تایلند

بازار شناور بانکوک

اختصاصی تورنشان