بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

آبشار کورشونلو در آنتالیا

دیدنی های ترکیه تاریخ : 1395/03/14 544 بازدید

یکی از جاذبه های گردشگری و تفریح گاه های شهر آنتالیا آبشار کورشونلو می باشد که محل مناسبی برای پیک نیک و استراحت به حساب می آید.

_0_1193266680

کشور ترکیه ، کشوری بزرگ و پر جاذبه می باشد که به همین خاطر نیز هرساله بازدیدکنندگان زیادی به آن مراجعه می نمایند. آنتالیا نیز یکی از شهرهای پر رفت و آمد ترکیه به شمار می آید و دارای جاذبه های گردشگری بسیاری می باشد. یکی از این جاذبه ها آبشار کورشونلو می باشد که طبیعت زیبای آن نظر هر بازدیدکننده ای را حلب خود می کند.

آبشار کورشونلو (Kursunlu waterfalls) در 19 کیلومتری آنتالیا واقع شده است. کورشونلو دارای 17 متر ارتفاع می باشد و یکی از شاخه فرعی رودخانه آکسو نیز به شمار می آید. این آبشار کمی کوچکتر از آبشار معروف دودن می باشد اما دارای طبیعت فوق العاده زیبا و خیره کننده ای می باشد که محل مناسبی برای بازدیدکنندگان به شمار می آید.

آبشار کورشونلو دارای طبیعت بکر و فضای سرسبز می باشد چراکه در میان انبوهی از درختان کاج واقع شده است. کورشونلو یک منطقه عالی برای پیاده روی و پیک نیک به حساب می آید که بازدید کنندگان می توانند تفریحات و اوقات فراغت خود را در آنجا بگذرانند و از زیبایی های آنجا نهایت لذت را ببرند.

علاقه مندان به پیاده روی و راه رفتن نیز می توانند از فضای این منطقه استفاده نمایند و از قدم زدن به همراه سکوت آرامش بخش که گاهی اوقات با صدای پرندگان می شکند نهایت لذت را ببرند. گونه های گیاهی مختلف نیز در اطراف آبشار کورشونلو یافت می شود. فاصله این آبشار تا مرکز شهر آنتالیا حدود 20 دقیقه می باشد که این مسئله امکان رفت و آمد را برای بازدیدکنندگان آسان کرده است.

هتل ، کافی شاپ ، مغازه و پارکینگ نیز در اطراف آبشار کورشنلو واقع شده است که امکان اقامت ، خرید و پارک کردن وسایل نقلیه را نیز برای مسافران راحت کرده است. بازدیدکنندگان می توانند برای استراحت ، پیک نیک و رفع خستگی خود به آبشار کورشونلو مراجعه نمایند و از زیبایی های آن استفاده نمایند. اگر شما نیز قصد بازدید از این آبشار و جاذبه های شهر زیبای آنتالیا را دارید می توانید از قسمت تور آنتالیا یک تور مناسب با شرایط خود را انتخاب نمایید.

 54234 54235 54236 54240 54241 210142ca-6512-43db-a688-21f0e03c46f8

اختصاصی تورنشان