بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل تعطیلات کیش

هتل ها تاریخ : 1395/01/30 بازدید : 920 بازدید
هتل تعطیلات کیش
درباره هتل :

هتل تعطیلات کیش به مساحت تقریبی 2000 مترمربع در سال 1375 بنا گردیده است. هتل تعطیلات با معماری منحصر به فرد و محیطی سر سبز با درختان نخل، گل و گیاه، محوطه سازی زیبا و آبنما و نورپردازی زیبا تلاش دارد تعطیلاتی بیادماندنی را در خاطر میهمانان خود به یادگار بگذارد.

این هتل دارای 70 واحد شامل آپارتمان و سوئیت‌های کانکت و رویال با ظرفیت 225 تخت می‌باشد. دسترسی پیاده حدودا 5 الی 10 دقیقه ای تا ساحل و بازار بزرگ پردیس 2 موقعیت این هتل را در جایگاه ویژه ای قرار داده است. رستوران هتل با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در محیطی بسیار زیبا و با امکان سرو غذا در سوئیت‌ها آماده پذیرایی از میهمانان گرامی می باشد. همچنین کافی‌شاپ هتل در محوطه ای روباز و فضای سبز عالی آماده پذیرایی از میهمانان گرامی در تمام فصول سال می باشد.

پرسنل هتل تعطیلات کيش با تلاش و کار شبانه روزي خود سعي مي نمايند با توجه کامل به حقوق ميهمانان انجام وظيفه نمايند. مديريت هتل تعطیلات کيش در اين راه احتياج به راهنمايي شما ميهمانان گرامي دارد و قطعا بيان نظرات توسط شما مي تواند چراغ راه توسعه و برنامه هاي وسيع تر و بهتر اين مجموعه باشد.

 نام هتل : Tatilat Hotel
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : رستوران - کافی شاپ - تلویزیون رنگی، اینترنت wi fi ، سیستم سرمایش و تهویه مطبوع، یخچال و مینی‌بار، حمام، سرویس‌های ایرانی و فرنگی، تلفن با امکان کنفرانس داخلی و ...
 گالری تصاویر هتل :
 آدرس و اطلاعات تماس :
جزیره کیش، میدان سیری (نزدیک بازار پردیس2) - هتل تعطیلات
 موقعیت گوگل :