بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

برج منارا کوالالامپور مالزی

دیدنی های مالزی تاریخ : 1395/01/22 523 بازدید

برج منارا کوالالامپور یکی از محبوبترین مکان های گردشگری مالزی می باشد که بازدیدکنندگان زیادی را جذب خود کرده است.

1000-5

برج منارا کوالالامپور (Menara KL) که در سال 1994 ساخته شده است یکی از نقاط عطف و شناخته شده ترین مکان های شهر مالزی به حساب می آید. این برج مرتفع و بسیار زیبا تقریبا از هرجایی در شهر کوالالامپور قابل دیدن است. این برج 276 متری 100 متر بالاتر از برجهای دوقلو پتروناس خودنمایی می کنند.

برج منارا کوالالامپور در روز و شب دیدگاه های بسیار زیبا و شگفت انگیزی را ایجاد می کند و باعث لذت بردن بازدیدکنندگان می شود. این برج در ابتدا به عنوان یک دکل مخابراتی مورد استفاده قرار میگیرد. به همین دلیل نوک این برج را شبیه به آنتن ساخته اند و از این حیص در رتبه پنجم بلندترین دکل های مخابراتی جهان قرار دارد.

برج Menara Kl در مالزی به نمایندگی سفر انسان برای کمال در زندگی ساخته شد. طراحی آن به عنوان ادای احترام به احیای معماری اسلامی انجام شده است. Menara Kl به عنوان یکی از بزرگترین برج های مستقل جهان شناخته می شود. بازدیدکنندگان در رستوران این برج می توانند از خوردن یک وعده غذایی عالی به همراه چشم انداز فوق العاده تماشایی شهر نهایت لذت را ببرند. همچنین آن های میتوانند از اجاره هلی کوپتر ، استخر آبشاری ، رستوران ، فست فود  و مغازه های درون این برج نیز استفاده نمایند. اگر شما نیز قصد سفر کردن به مالزی را دارید می توانید با استفاده از بخش تور مالزی یک تور مناسب با شرایط خود را انتخاب کنید.

atmosphere

atmosphere00

bukit-nanas

kltower02

menara-kl-tower

menara-kl-view

اختصاصی تورنشان